Louise

01-12-2017

Vind hier Louise haar verhaal.

Vraag 1: Wie ben je?

  • Ik ben Louise. Ik ben 13 jaar. Ik zit in de tweede klas van de mavo.  

Vraag 2:  Hoe groot is je bocht?

  • Mijn bocht is nu 41 graden, waardoor ik nu een brace draag. 

Vraag 3: Draag je een brace of een ander korset?

  • Ik draag een bosten brace. Ik draag de brace 19 uur per dag . De brace heb ik nu bijna een jaar. 

Vraag 4: Doe je aan een sport? Zo ja, hoe gaat dat met je rug?

  • Ja, ik doe NKT. NKT is het Nederlands kindertheater . Ik vind dat heel leuk. Met NKT hoef ik mijn brace gelukkig niet om. Soms heb ik last van mijn rug maar dat is niet zo erg. 

Vraag 5: Zit je bij een speciale kliniek of fysio? Zo ja, werkt het voor jou?

  • Ik doe mensedieck bij Marijke stuiver. Mensedieck helpt goed voor mijn rug en daar ben ik ook blij mee. 

Vraag 6: Onder welk ziekenhuis ben je in behandeling?

  • Ik zit bij het ziekenhuis VUMC in Amsterdam. 

Vraag 7: Denk je dat je geopereerd gaat worden? Ben je al geopereerd, hoe gaat het nu?

  • Ik denk niet dat ik geopereerd hoef te worden . Als ik wel geopereerd moet worden, dan ga ik het wel doen.

Vraag 8: Waar zie jij jezelf in 10 jaar met je scoliose?

  •  Ik vind dat heel lastig, want ik wet dan niet wat er allemaal is gebeurd. 

Vraag 9: Denk je dat je je droombaan kan uitvoeren met je scoliose?

  • Ik weet dat nog niet, want ik weet nog niet wat ik wil worden. 


Ontzettend bedankt Louise

#ProudScolifighter

Scoliose.nl
Follow us on Instagram!
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin